8 juni 2009

Fy fan va hon är bra!

Idag ska jag packa hela familjens packning inför resan till Hälsingland. Min lillasyster, Bella tar studenten på torsdag och jag har lovat att hjälpa till. Oj oj vad mycket saker som ska med. Givetvis har jag skrivit listor ( jag älskar att skriva listor) på allas packningar. Ok here it goes:

  • kläder för en vecka + finkläder och skor (en mer detaljerad lista finns såklart)
  • necessär (glöm inte solkräm och medicin)
  • kamera +batterier+laddare
  • mobilladdare
  • presenter
  • böcker och dvd till Alice
  • min bok
  • nappflaskor+välling+snutten
  • blöjor
  • barnvagn
  • bankdosa
  • snus
Ja det var väl allt! Måste börja med det här nu om jag ska hinna innan kl.13 då Alice ska hämtas.

Bella har tagit studenten,
ja Bella har tagit studenten,
ja Bella har tagit studeeenteeen,
FY FAN VA HON ÄR BRA!

1 kommentar: