1 juli 2009

Bada bada

Idag blev det lite badade och solande på Sälsten. Det var jättemysigt. Men oj vad jag blev röd på ryggen. Det brukar jag inte bli men jag har inte vistats i solen på två år typ. Tidigare om åren har jag alltid haft en grundbränna som håller sig året runt men inte nu sen Alice föddes. Måste jobba lite på det där. Kan ju inte se ut som blekfis på bröllopet :)

Ikväll var jag på mitt första sommarpass på friskis. Det var jobbigt! Har inte varit på jympa sen en månad tillbaka. Träningdvärk dåråva! Skönt men jobbigt. Imorgon kväll ska jag simma på simhallen.

Undrar vad jag ska hitta på imorgon? Vill åka och bada men LB vill vara inne :) Ska försöka övertala henne om att ett dopp i havet är superskönt. Kanske kan muta henne på nåt sätt?

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar