5 nov. 2009

Nu är det helg!

Ännu en arbetsvecka är gjord och nu är det helg! Så himla skönt!
Den här veckan har varit lite jobbigare än dom andra. Konstigt! Jag har gjort ungefär samma saker men hade dock ett misstänkt migränanfall i tisdags. Det var inte kul men jag lyckades stoppa det i tid. Jag har lärt mig nåt av det iaf. Jag ska vara noga med min sömn och se till att gå och lägga mig i tid, dessutom ska jag dricka mer vatten på dagarna. Tur att man är klok!

Annars så är mitt liv väldigt bra just nu. Jag stormtrivs med mitt nya jobb! Härlig arbetsplats och med härliga människor! Inkomsten är ju fördubblad och det är toppen. Slipper känna ångest vid varje månadsslut! Hurra för mig som vågade ta steget och börja jobba som lärare igen!

Tack för min underbara familj! Tack för mina fina vänner!

3 kommentarer:

  1. Du verkar trivas med din tillvaro!Grattis till ditt nya jobb! Vilken skola är du på?

    SvaraRadera
  2. Åh, nära till jobbet med! Skönt!

    SvaraRadera